Saturday 8 April 2017

Goede Mediwiet Kopen In De Shop





Toen ik begon met kweken werd er tegen mij al gezegd, dat het kweken van wiet meer verslavend is als het roken er van, ik moet de man gelijk geven het is echt verslavend een plant van zaadje tot mooie rookbare toppen te zien worden in 3 maand tijd. De meeste wietkwekers kijken kweeklampen te koop eerst naar hoeveel ruimte ze beschikbaar hebben en passen daar een zo groot mogelijke tent bij in. Zorg er echter wel voor dat je nog ruimte naast de tent hebt, op deze manier is het een stuk makkelijker werken, daar je makkelijk de kweektent in kunt van verschillende kanten.
Het bepalen van je wietbehoefte is makkelijk, je vermenigvuldigd de dagelijkse hoeveelheid wiet in grammen met 120 (het aantal dagen van een gemiddelde kweekcyclus) om uit te komen op een hoeveelheid wiet die je kweekruimte per cyclus moet opbrengen.
Ook zit ik wel eens een aantal week zonder wiet, door weer eens een experiment die mislukt is of laatst door bepaalde (privé)omstandigheden kweekbenodigdheden dat ik even moest stoppen met kweken, Als de wiet dan op is zit ik niet echt te springen om naar de shop te gaan. Voor meer informatie kunt u terecht op onze website https://www.growspot.nl/

No comments:

Post a Comment